Livrarea produselor
Livrarea produselor se face prin firma de curierat rapid Sameday, Cargus sau, dupa caz GLS.
Imaginile care sunt prezentate pe site sunt exemplificative, produsele pot sa difere de acestea in ceea ce priveste culoarea, aspectul etc, insa in astfel de situatii clientul va fi instiintat inainte de a i se trimite comanda si nu se va trimite decat cu acceptul acestuia. Caracteristicile si disponibilitatea produselor prezentate pe acest site se pot schimba fara o notificare prealabila. Valoarea maxima a obligatiilor paturicafermecata.ro fata de orice client in cazul nelivrarii sau al livrarii necorespunzatoare a produselor cumparate este valoarea sumelor incasate de firma noastra de la respectivul client. In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, paturicafermecata.ro isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.
Comenzile care nu sunt confirmate telefonic vor ramane in asteptare termen de 7 zile, timp in care se va reincerca contactarea clientului telefonic, sms si email. Dupa acest termen de 7 zile, comanda va fi anulata.
· Costul transportului este 15 lei pentru produsele cu valoare de pana la 500 lei indiferent de greutate sau adresa de livrare.
· Transportul este gratuit pentru comenzi mai mari de 500 lei, indiferent de greutate sau adresa de livrare.
Transportul este Gratuit pentru orice produs in orasul Targu Neamt.
Durata livrarii
· *Livrare: 4-6 zile lucratoare
· *Durata de livrare a produselor de 2-4 zile lucratoare poate fi oferita in perioadele cu volum scazut de comenzi si in conditii de disponibilitate a produselor. Termenul se poate prelungi pana la 30 de zile conform prevederilor legale de livrare a comenzilor plasate online.
Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea continutului unor colete se fac in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule. Incasarea banilor se va face de agentul care va livreaza produsele. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice sau pe mail si nimic altceva in plus.Important! Nu avem taxe si comisioane ascunse! In momentul receptionarii produselor platiti exact cat v-a fost confirmat la telefon si pe email.